ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 05 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 13,113
بازدید دیروز: 20,225
بازدید کل: 158,570,025
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 102
کاربران حاضر: 103
تعداد دریافت: 9
تعداد بازدید: 2282
ابزاری برای ارزیابی عوامل موثر در میزان رضایتمندی فراگیران الکترونیکی
چکیده:
در این تحقیق قصد داریم تا ابزاری را برای اندازه گیری میزان رضایتمندی و تمایل کارکنان در زمینه بکارگیری سیستم های یادگیری یا eL در سازمانهای ایرانی ارائه دهیم . مدیران منابع انسانی و آموزش توسط این ابزار خواهند توانست ارزیابی صحیحی از سیستم eL پیاده سازی شده در انطباق با نیازهای کارکنان داشته باشند . بالطبع تداوم ارزیابیها منجر به بهبود کیفیت این سیستم خواهد شد . در این راستا ضمن استخراج برخی عوامل موثر از طریق ادبیات و پس از انجام مصاحبه با کارشناسان مسائل آموزشی، پرسشنامه ای تدوین شد و برای کارکنان ارسال گردید . نتایج بیانگر این امر بودند که یک واسطه یادگیری مناسب که بتواند فرایند یادگیری را تسهیل نموده و سرعت ببخشد ، و ضمن ارائه محتوای کافی ، مناسب و قابل فهم ، اثربخشی کارکنان را ارتقا دهد ، قطعا رضایتمندی فراگیران الکترونیکی را تامین خواهد نمود .
کلید واژه:
یادگیری الکترونیکی، رضایتمندی، e-Learning
نویسنده(گان):
امیر البدوی، فرزانه علی جانی
منبع:
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
منابع انسانی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
10
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
176 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved