شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 50,095
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,651,467
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 85
کاربران حاضر: 85
طراحی متدولوژی توسعه محصول جدید در محیط مهندسی همزمان
چکیده:
امروزه محصول جدید و لزوم و اهمیت آن به عنوان یک استراتژی ضروری جهت ماندگاری در کسب و کار تبدیل گردیده است . شرکتهای پیشرو تلاش می نمایند تا با بکارگیری رویکردها و نگرشهای نوین فرایند توسعه محصول جدید را بهبود بخشند . یکی از این رویکردهای نوین نگرش مهندسی همزمان می باشد . تحقیقات و مطالعات فراوانی در خصوص این نگرش انجام گرفته و یا در حال انجام می باشد .در یک دیدگاه عمومی مهندسی همزمان الگوئی را ارائه می نماید که دارای سه جنبه اصلی طراحی ؛ تولید و مشتری می باشد . به عبارت بهتر رویکرد مهندسی همزمان تلاش می نماید که با در نظر داشتن طراحی محصول ؛ تولید آن و مشتری محصول ؛ به هدفی دست یابد که با اتکا به آن بتوان به بهبودهای چشمگیری در کسب و کار دست یافت . در این مقاله تلاش میگردد که هرسه جنبه اصلی فضای مهندسی همزمان مورد توجه قرار گرفته و در نهایت مدل مفهومی توسعه محصول جدید در این فضا ارائه گردد.
کلید واژه: توسعه محصول جدید، مهندسی همزمان، عوامل تعیین کننده سود، پتانسیل حداکثر سازی سود، مدل انتشار، شاخص اثربخشی.
نویسنده(گان): سیدجواد ایرانبان
منبع: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع: تولید
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1384
تعداد صفحات: 25
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.