شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 05 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,797
بازدید دیروز: 20,225
بازدید کل: 158,570,709
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 101
کاربران حاضر: 101
مدل شناسایی شایستگیهای محوری در کشورهای در حال توسعه
چکیده:
با حاکم شدن بازار رقابتی شدید بر محیط کسب و کار شرکت ها، که بعضاً منجر به تغییرات ناگهانی در محیط و تغییر پارادایم ها می شود، دوره عمر محصولات کوتاه شده است. بنگاه های کسب و کار بسرعت بوجود می آیند و از بین می روند وکالاها بندرت مزیت رقابتی بلندمدت ایجاد می کنند. شرکت ها در فشار مضاعف برای شناسایی، ایجاد و تقویت شایستگی های خود درجهت وفق دادن وکامل کردن دانسته ها و مهارتهایشان برای بقاء در محیط پرتلاطم بیرون خود هستند. وجود یک تحقیق ساخت یافته و هدفمند درخصوص شناسایی”شایستگی های محوری” و به تبع آن تدوین استراتژی های مناسب بر اساس این رویکرد برای شرکت های ایرانی جهت حضور دراین محیط پرتلاطم در آینده ای نزدیک، ضرورتی اجتناب ناپذیر است. در این تحقیق تلاش شده با بررسی چند رویکرد متفاوت در این زمینه، مدلی بومی شده جهت شناخت شایستگیهای محوری سازمان ها ارائه شود. این مدل، شامل متدولوژی شناخت شایستگی های لازم برای حضور در کسب و کار جدید و موفقیت در آن است.
کلید واژه: شایستگی، شایستگی محوری، کشورهای در حال توسعه
نویسنده(گان): علیرضا احمدسیماب، کاوه محمدسیروس
منبع: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع: منابع انسانی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1384
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه