ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 9,297
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,519,575
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 131
کاربران حاضر: 131
تعداد دریافت: 28
تعداد بازدید: 4754
تدوین استراتژی در مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی
چکیده:
مدیریت زنجیره تأمین عبارتست از همکاری بین شرکت های موجود در یک زنجیره بمنظور تولید محصولات و خدمات موردنیاز مشتریان در زمان، مکان و با کیفیت موردنظر آنها. همراه با معرفی فن آوری اطلاعات بعنوان یک ابزار تسهیل کننده و توانمندساز در سازمان ها، زنجیره تأمین نیز مجهز به این ابزار شده و مفهوم جدیدی با عنوان مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی ظهور یافته است. بنابراین مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی عبارتست از بکارگیری فناوری اطلاعات در جهت تسهیل ارتباطات بین سازمانها و مشتریان درون یک زنجیره. اما همراه با ورود این فن آوری به سازمان ها، عناصر و فعالیت های اصلی سازمان دستخوش پاره ای تغییرات می شوند. از جمله این فعالیتها، تدوین استراتژی می باشد. در این مقاله قصد بر این است که اقدامات مقدماتی و اصلی در جهت تدوین استراتژی در زنجیره تأمین الکترونیکی تشریح شود.
کلید واژه:
مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی، تدوین استراتژی
نویسنده(گان):
احمد جعفر نژاد، حسین صفری
منبع:
اولین سمینار لجستیک 83
موضوع:
لجستیک
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1383
تعداد صفحات:
12
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
203 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved