شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 06 اسفند 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 5,581
بازدید دیروز: 38,882
بازدید کل: 160,472,538
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 85
کاربران حاضر: 85
تدوین استراتژی در مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی
چکیده:
مدیریت زنجیره تأمین عبارتست از همکاری بین شرکت های موجود در یک زنجیره بمنظور تولید محصولات و خدمات موردنیاز مشتریان در زمان، مکان و با کیفیت موردنظر آنها. همراه با معرفی فن آوری اطلاعات بعنوان یک ابزار تسهیل کننده و توانمندساز در سازمان ها، زنجیره تأمین نیز مجهز به این ابزار شده و مفهوم جدیدی با عنوان مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی ظهور یافته است. بنابراین مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی عبارتست از بکارگیری فناوری اطلاعات در جهت تسهیل ارتباطات بین سازمانها و مشتریان درون یک زنجیره. اما همراه با ورود این فن آوری به سازمان ها، عناصر و فعالیت های اصلی سازمان دستخوش پاره ای تغییرات می شوند. از جمله این فعالیتها، تدوین استراتژی می باشد. در این مقاله قصد بر این است که اقدامات مقدماتی و اصلی در جهت تدوین استراتژی در زنجیره تأمین الکترونیکی تشریح شود.
کلید واژه: مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی، تدوین استراتژی
نویسنده(گان): احمد جعفر نژاد، حسین صفری
منبع: اولین سمینار لجستیک 83
موضوع: لجستیک
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1383
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.