شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 07 اسفند 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 39,636
بازدید دیروز: 34,389
بازدید کل: 160,540,982
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 665
کاربران حاضر: 665
تجاری سازی نتایج تحقیق
چکیده:
تجاری سازی نتایج تحقیق یکی از گامهای مهم نظام نوآوری است که میتوان آنرا بصورت یک فرایند و یا حداقل بعنوان یک فعالیت در نظر گرفت . آنچه که اهمیت دارد آنست که بدون توجه به این عمل یعنی تجاری کردن نتیجه تحقیق ،راه ورود به بازارهای داخلی و خارجی برای محصولات تحقیقاتی مسدود بوده و یا به سختی قابل دسترسی است واین بدان جهت است که : منابع مربوط محدوداند ،گستره ایده وسیع و عمیق است و بالاخره کارآفرینان شدیداً درگیر محیط رقابتی یا چالشی هستند .
کلید واژه: تجاری سازی نتایج تحقیق، تحقیق و توسعه، نوآوری
نویسنده(گان): محسن جهاندیده، مسعود اخوان فرد
منبع: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع: پیرامون مدیریت
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1384
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.