ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 1,871
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,682,771
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 104
کاربران حاضر: 105
تعداد دریافت: 10
تعداد بازدید: 2362
بررسی نگرش مدیران بانکهای ایران نسبت به سنجش سودآوری مشتری
چکیده:
امروزه مشتری گرایی در سازمانها به یک استراتژی تبدیل شده است، بنابراین داشتن اطلاعات در مورد مشتری اهمیت فراوانی دارد . از جمله آن اطلاعات مهم سودآوری مشتری است که حسابداری مدیریت با ابزارهای سنجش سودآوری مشتری، آن را اندازه گیری می کند. فلسفه طراحی نظام سنجش سودآوری مشتری، سود متفاوتی است که هر ریال دریافتی از مشتری های مختلف ایجاد می نماید . سیستم یاد شده در شرکت های خدماتی به ویژه بانک ها نیز کار برد دارد . هدف این پژوهش، بررسی وضعیت موجود سنجش سودآوری مشتری در بانکهای ایران و نگرش مدیران بانکهای ایران نسبت به این سیستم است.یافته های پژوهش نشان میدهد که در بانکهای ایران سیستم سنجش سودآوری مشتری توسعه نیافته است ولی مدیران بانکهای ایران نسبت به برقراری و توسعه این سیستم دیدگاه مثبتی دارند و معتقدند که اطلاعات در مورد سودآوری مشتری در تصمیمات آنها درباره اعطای وام به مشتریان، تعیین نرخ سود تسهیلات اعطایی، برقراری یا حذف رابطه با مشتریان، قیمتگذاری خدمات ارائه شده به مشتری و استراتژیهای بازاریابی تأثیر دارد.
کلید واژه:
سنجش سودآوری مشتری، هزینه یابی بر مبنای فعالیت، بانک، مدیران بانکهای ایران
نویسنده(گان):
محمدعلی آقایی، سلیم ملااحمد
منبع:
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
19
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
265 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved