ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 46,249
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,647,621
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 140
کاربران حاضر: 141
تعداد دریافت: 14
تعداد بازدید: 3105
بررسی شاخصهای موثر در ارزیابی آمادگی الکترونیکی بنگاههای اقتصادی کوچک و متوسط ایران
چکیده:
بنگاههای کوچک و متوسط در اقتصادبسیاری از کشورها به ویژه کشورهای در حال توسعه نقش مهم و حیاتی ایفا می کنند و سهم آنها در بخش عمده اشتغال و درآمد ملی حائز اهمیت است. فناوری اطلاعات میتواند بعنوان راهکاری موثر در توانمند سازی هر چه بیشتر این گونه بنگاهها مورد استفاده قرار گیرد. این مقاله نتیجه اجرای یک کار پژوهشی است که ضمن بررسی مدلهای مطرح در زمینه آمادگی الکترونیکی، الگوبرداری از آنها و انجام مطالعات میدانی، شاخصهای موثربرای ارزیابی آمادگی الکترونیکی شرکتهای کوچک و متوسط در ایران را ارائه نموده است.
کلید واژه:
بنگاههای کوچک و متوسط، فناوری اطلاعات، اقتصاد دیجیتال، تجارت الکترونیکی، مدل ارزیابی الکترونیکی
نویسنده(گان):
محمد فتحیان
منبع:
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
تجارت الکترونیک
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
11
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
214 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved