شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 12,050
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,666,053
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 167
کاربران حاضر: 167
بررسی روش سازمانهای صنعتی ایران در حوزه های کلیدی رشد
چکیده:
امروزه مدیران بسیاری از سازمانها و از جمله کارآفرینان دچار چالش های متناقضی هستند . در حالی که تجارت آنها رشد نمی کند و سود شرکت به سختی در حد سال های گذشته حفظ می شود، سهامداران انتظار بازگشت سرمایه بیشتری دارند و این در حالی است که دنیای کسب و کار به سرعت رشد می کند و چنین سازمان هایی را پشت سر می گذارد . هر سازمانی سعی می کند با کاهش هزینه تولید واحد محصول، افزایش محصولات جدید موفق و یا افزایش سطح خدمات خود به مشتری ، در راه رشد گام بردارد ولی همواره سطوح استاندارد بالاتری برای عملکرد سازمانها مطرح می شود و لذا تنها سازمان هایی می توانند در این بازار رقابت باقی بمانند که پیوسته در جهت دست یابی به سطوح بالاتری از عملکرد و در نتیجه رشد خود تلاش کنند . چنان که خواهیم دید رشد شرکت یکی از دغدغه های اصلی مدیران سازمان هاست و به همین دلیل در سال های اخیر تحقیقات زیادی در این زمینه در دنیا انجام شده است . با توجه به اهمیت این مساله برای سازمان های داخل کشور، رفتار شرکت های تولیدی ایران در حوزه های مهم رشد طی یک طرح تحقیقاتی در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف مورد بررسی قرار گرفت که مقاله حاضر، خلاصه نتایج این مطالعه است.
کلید واژه: رشد سازمان، رشد سازمانهای تولیدی ایران، سازمانهای صنعتی ایران
نویسنده(گان): علینقی مشایخی، محمدرضا برادران نیا، نیما بهره دار، محمود سیادت پژوه، نداصالحی راد
منبع: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع: کارآفرینی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1383
تعداد صفحات: 18
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.