ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 7,874
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,518,152
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 95
کاربران حاضر: 96
تعداد دریافت: 7
تعداد بازدید: 1926
بنیادهای سازمانی برای پیاده سازی موفق مدیریت کیفیت
چکیده:
با توجه به این نکته که مبانی مدیریت کیفیت در حقیقت بیانگر پایه های سیستم مدیریت سازمان بوده و بکارگیری این مبانی شرط لازم برای رقابت سازمان ها در صحنه بین المللی است، شناخت دقیق این مبانی لازمه حرکت بسوی گسترش رقابت پذیری در اقتصادکشور است. در این مقاله زیربناهای اساسی مورد نیاز برای پیاده سازی موفق مدیریت کیفیت در سازمان مورد تحلیل قرار می گیرد.در این تحقیق با ارائه مدلی از مدیریت سازمان، بر پا یه دیدگاههای پیشتازان مدیریت کیفیت اجزاء این مدل معرفی گردیده و نقاط افتراق آن با نگرش اقتصادی به سازمان بیان می گردد . بر اساس این مدل ، مدیریت سازمان دارای دو لایه اساسی است که تحت عناوین مبا نی تفکر سیستم مدیریت و عوامل حمایت کننده برای پیاده سازی این مبانی معرفی گرد یده اند . در این مقاله با تحلیل اجزاء این مدل با بکارگیری مثال هایی از سازمان های موفق در سطح جهانی ، بویژه شرکت های ژاپنی، چگونگی پیاده سازی این عوامل مورد بررسی قرار گرفته است.
کلید واژه:
بنیادهای سازمانی، مدیریت کیفیت، کار گروهی
نویسنده(گان):
عبدالحمید مدرس
منبع:
دومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
مدیریت کیفیت و بهره وری
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1383
تعداد صفحات:
18
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
303 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved