ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 12,505
بازدید دیروز: 23,136
بازدید کل: 158,592,553
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 276
کاربران حاضر: 276
تعداد دریافت: 20
تعداد بازدید: 2263
ارائه مدلی برای انجام بازاریابی موثر اینترنتی
چکیده:
جهان کنونی دنیایی کاملا جدید است که به یک درک جامع از بازاریابی برای تبلیغ شرکت شما که دارای ویژگیهای تجارت الکترونیک است ، نیاز است و اینها یعنی تبلیغات جدید ، آگهی جدید و حتی سایتی که شما طراحی می کنید به درک شما از چشم انداز تجارت الکترونیک بستگی دارد .تبلیغات سنتی و آگهیهای ترکیبی با برداشت جدید به منظور جلب توجه و آراستگی گسترده رسانه های جدید در حال ذوب شدن است .روزهایی که تبلیغات در مجله ها چاپ می شد یا کلیپهای صوتی در رادیو پخش می شد، گذشته است.در این مقاله پس از بررسی سایتهایی که در قسمت مراجع آمده است و بررسی روشهای مورد استفاده در سیستم بازاریابی آنها و همچنین بررسی روشهای بازاریابی سنتی ، کلاسیک و همچنین بازاریابی الکترونیک ، مدلی برای انجام بازاریابی اینترنتی موثر ارائه می گردد . در این بین به اشکالات بازاریابی دو شرکت فعال در این زمینه یعنی Amazon و Dellنیز اشاره شده است.
کلید واژه:
بازاریابی الکترونیک، استراتژی بازاریابی الکترونیک، تحقیقات بازار، بازاریابی تک به تک
نویسنده(گان):
امیر کرمی
منبع:
دومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1383
تعداد صفحات:
10
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
202 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved