شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 06 اسفند 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 5,351
بازدید دیروز: 38,882
بازدید کل: 160,472,308
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 162
کاربران حاضر: 162
حرکت به سمت مدیریت زنجیره عرضه از طریق پیاده سازی سیستم مکانیزه فروش و توزیع
چکیده:
در عصر حاضر و با توسعة روز افزون روشهای مدیریتی، مدیریت زنجیرة عرضه و لجستیک به عنوان مبنای تجارت شناخته شده است. بررسیها نشان داده است شرکت هایی که همگام با پیشرفت تکنولوژی اطلاعات، فرایندهای خود را یکپارچه می نمایند، سریعتر پاسخگوی تغییرات بازار می باشند. این مقاله با تعریف کوتاهی از زنجیرة عرضه و لجستیک و یادآوری نقش تکنولوژی اطلاعات در یکپارچگی زنجیره، سعی بر این دارد که مدیران را از فواید انسجام اطلاعات آگاه نموده و با توضیح کوتاهی درمورد شبکة توزیع به عنوان ستون فقرات زنجیرة عرضه، یک مورد از تجربیات "گروه مشاورین ورانگر نوین" را در بهینه سازی و مکانیزه نمودن سیستم فروش و توزیع "شرکت پخش سراسری ایران" ارائه نماید. در پایان با ذکر برخی از مشکلات موجود در فرایندهای فروش و توزیع، ویژگیهای کلی این سیستم مکانیزة فروش و توزیع ذکر می گردد.
کلید واژه: مدیریت زنجیره عرضه، تکنولوژی اطلاعات، یکپارچگی اطلاعات، سیستم مکانیزه فروش و توزیع
نویسنده(گان): میر عمار موسوی نژاد
منبع: اولین سمینار لجستیک 83
موضوع: لجستیک
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1383
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.