ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 19 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 35,016
بازدید دیروز: 35,469
بازدید کل: 158,934,924
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 119
کاربران حاضر: 120
تعداد دریافت: 11
تعداد بازدید: 2750
حرکت به سمت مدیریت زنجیره عرضه از طریق پیاده سازی سیستم مکانیزه فروش و توزیع
چکیده:
در عصر حاضر و با توسعة روز افزون روشهای مدیریتی، مدیریت زنجیرة عرضه و لجستیک به عنوان مبنای تجارت شناخته شده است. بررسیها نشان داده است شرکت هایی که همگام با پیشرفت تکنولوژی اطلاعات، فرایندهای خود را یکپارچه می نمایند، سریعتر پاسخگوی تغییرات بازار می باشند. این مقاله با تعریف کوتاهی از زنجیرة عرضه و لجستیک و یادآوری نقش تکنولوژی اطلاعات در یکپارچگی زنجیره، سعی بر این دارد که مدیران را از فواید انسجام اطلاعات آگاه نموده و با توضیح کوتاهی درمورد شبکة توزیع به عنوان ستون فقرات زنجیرة عرضه، یک مورد از تجربیات "گروه مشاورین ورانگر نوین" را در بهینه سازی و مکانیزه نمودن سیستم فروش و توزیع "شرکت پخش سراسری ایران" ارائه نماید. در پایان با ذکر برخی از مشکلات موجود در فرایندهای فروش و توزیع، ویژگیهای کلی این سیستم مکانیزة فروش و توزیع ذکر می گردد.
کلید واژه:
مدیریت زنجیره عرضه، تکنولوژی اطلاعات، یکپارچگی اطلاعات، سیستم مکانیزه فروش و توزیع
نویسنده(گان):
میر عمار موسوی نژاد
منبع:
اولین سمینار لجستیک 83
موضوع:
لجستیک
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1383
تعداد صفحات:
11
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
218 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved