ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 25,812
بازدید دیروز: 23,136
بازدید کل: 158,605,860
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 113
کاربران حاضر: 114
تعداد دریافت: 10
تعداد بازدید: 2156
تجاری سازی تحقیق ؛ چالشها و راهکارها
چکیده:
امروزه، مقوله " تجاری سازی نتایج تحقیق " با توجه به کمبود منابع و افزایش رقابت در بازار، مورد توجه زیادی قرار گرفته است . با توجه به این نکته در این مقاله، ابتدا به دلایل اهمیت تجاری سازی تحقیق پرداخته ، سپس جایگاه تجاری سازی در فرایند نوآوری و نیز روشها و مراحل تجاری سازی تحقیق، شرح داده شده و در ادامه اهمیت انتخاب دقیق پروژه جهت تجاری سازی تحقیق بررسی و به چالشها و مشکلات فراروی تجاری سازی نتایج تحقیق اشاره شده است . به طورخلاصه برای دستیابی به موفقیت در خصوص تجاری سازی تحقیق توصیه می شود دولت ، محققان و دانشجویان برجسته را جذب نماید ؛ به سلامت دانشگاهها ، برای ایجاد محیط سالم تحقیقاتی ، اهمیت کافی داده شود . همچنین باید به آزادی علمی دانشگاه توجه نموده و در نهایت، برنامه ها و سیاستهایی که به منظور پشتیبانی از تجاری سا زی نوآوری تدوین می شود، باید دارای انعطاف پذیری کافی باشند.
کلید واژه:
تجاری سازی تحقیق، نوآوری، تحقیق و توسعه
نویسنده(گان):
محمدرضا محمدی، حمیداسمعیل زاده، رضا دهنوئیه
منبع:
دومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
پیرامون مدیریت
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1383
تعداد صفحات:
13
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
227 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved