شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 07 اسفند 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,102
بازدید دیروز: 34,389
بازدید کل: 160,504,448
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 268
کاربران حاضر: 268
طراحی سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت سایپا
چکیده:

ارزشیابی عملکرد فرایندی است که در آن سازمان به روشی مشخص رفتار کارکنان را مشاهده و بررسی می کند تا بتواند بازخورهای لازم را در باره نقاط قوت و ضعف آنان ارائه نماید. بسیاری از متدهای این بررسی بر مبنای قضاوت مدیران و سرپرستان کارکنان استوار شده است . ارزیابی نحوه عملکرد و رفتارهای افراد توسط پرسشنامه ها و یا مصاحبه ها و با مقایسهای درجه بندی یک یا دو بار در سال صورت می گیرد .این روش تا حد زیادی به میزان توانائیهای ارزیابی کنندگان وابستگی دارد و به دلیل ذهنی بودن معیارها دارای خطاهای بسیار هستند .در این روش سعی شده است با بهره گیری از روشهای جدیدی مانند بازخورد 360 درجه علاوه بر استفاده از نظرات با کمک عوامل سیستمی و نتایج حاصل از عملکرد واحد تا حد ممکن از میزان خطاهای نظری بکاهیم .در یک کلام هدف از اجرای این روش را این گونه بیان می کنیم :ارائه روشی نظامند جهت بررسی چگونگی عملکرد کارکنان در چارچوب اصول ومبنای بازخورد 360 درجه

کلید واژه: بازخورد 360 درجه، برنامه ریزی استراتژیک، طراحی سیستم، ارزیابی عملکرد کارکنان، شرکت سایپا
نویسنده(گان): گلدار، درویش، امامی، چایچی، حسینی
منبع: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع: رفتار سازمانی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1383
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.