ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 49,432
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,650,804
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 58
کاربران حاضر: 59
تعداد دریافت: 2
تعداد بازدید: 2128
بررسی عملی بودن، اعتبار و روایی مقیاس سنجش کارآفرینی مدیران
چکیده:
با گسترش روز افزون فناوری از یک سو و افزایش تقاضای کار از سوی دیگر، حضورکارآفرینان به عنوان یک استراتژی نوین در سازمان ها برای دستیابی به نوآوری واستفاده ازفرصت ها برای موفقیت، رشد وبقای سازمان اهمیت ویژه ای دارد .ازآنجا که امکان ارزیابی ومقایسه نتایج پژوهشها دشوار وگاهی غیرممکن است، لازم است ازطریق تهیه ابزاری بااعتبار وروایی کافی، عوامل سازنده کارآفرینی شناسایی ومتغیرکارآفرینی در هریک از ابعادتشکیل دهنده آن اندازه گیری و راهی برای تقویت سازه کارآفرینی فراهم گردد، سیاهه ابتدایی براساس صفات مدیران کارآفرین وغیرکارآفرین تهیه و در دو مرحله دراختیار متخصصان قرارگرفت و با تغییراتی که درماده های آن انجام شد، پرسشنامه نهایی 122 ماده ای با چهارگزینه برای پاسخ به پرسش ها: 1- آیا بین سوال های مقیاس سنجش کارآفرینی هماهنگی وجود دارد؟ 2- آیا مجموعه سوال های مقیاس کارآفرینی از اعتبا ر و روایی کافی برخوردار است؟ و 3-مجموعه سوال های سنجش مقیاس کار آفرینی از چه عواملی اشباع است؟ تهیه، که پس از تائید رواییپرسشنامه ی نهایی تهیه ودر سطح مدیران یکی از سازمان های دولتی اجرا شد .
کلید واژه:
کارآفرینی، اعتبار، روایی
نویسنده(گان):
محمود اکرامی
منبع:
دومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
تولید
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1383
تعداد صفحات:
19
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
255 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved