شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 26,002
بازدید دیروز: 23,136
بازدید کل: 158,606,050
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 94
کاربران حاضر: 94
فرهنگ سازمانی در سازمانهای مجازی
چکیده:
در دهه های اخیرشاهد طرح جنبه جدیدی از مباحث مربوط به سازمان,“فرهنگ سازمانی“ و نقش آن در موفقیت سازمان ها بوده ایم.ازسوی دیگر پیشرفت های چشمگیر در عرصه الکترونیک و فناوری ارتباطات در سال های اخیر منجر به پیدایش گونه جدید و فزاینده ای از سازمان ها بعنوان “سازمان مجازی“ شده است که کارکنان آنها در یک مکان متمرکز نبوده, در گروه های کاری متعدد در تمام دنیا پراکنده اند. پایبندی به ارزش های فرهنگ سازمانی در این سازمان ها نقش مهم تری را در دستیابی به اهداف , در مقایسه با سازمان های سنتی, ایفا می کند.موضوع فرهنگ سازمانی از دو جنبه با سازمان های مجازی ارتباط پیدا می کند:نخست,چگونگی تغییر در در فرهنگ سازمانی بمنظور فراهم آمدن امکان تحقق این گونه از سازمان و دیگر,چگونگی شکل گیری و بقای آن در این سازمان ها.در جنبه دوم, موضوعاتی مانند:چگونگی انتخاب و آموزش کارکنان در جهت آماده سازی آنان برای پذیرش ارزش های شرکت و انتقال آن به دیگران,نحوه ارزیابی و پاداش دهی , مدل های نقش بررسی می شوند.همچنین موضوعات مهم دیگری مانند چالش های مربوط به تیم سازی ,نقش رهبری و مدیریت دانش از بعد فرهنگی در سازمان های مجازی در این مقاله مورد بحث قرار می گیرند
کلید واژه: فرهنگ سازمانی، سازمان مجازی، شکل گیری فرهنگ، رهبری، مدیریت دانش
نویسنده(گان): سیدمحمد زاهدی
منبع: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع: پیرامون مدیریت
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1383
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه