شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 19 خرداد 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,413
بازدید دیروز: 34,023
بازدید کل: 164,104,717
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 85
کاربران حاضر: 85
بررسی استراتژی توسعه تجارت سیار در ایران
چکیده:
در این مقاله به بررسی تجارت سیار که نوع خاصی از تجارت الکترونیک با استفاده از تجهیزات بی سیم و قابل حمل است، پرداخته می شود. پس از معرفی تجارت سیار و بررسی کلان فناوری های مورد استفاده برای برقراری ارتباط مخابراتی سیار، موقعیت ایران از نظر ارتباط سیار بررسی می شود. در ادامه ضمن معرفی انواع کاربردهای مهم تجارت سیار، ملاحظات مرتبط با ایران ارائه می شود. سپس به بررسی استراتژی تجارت سیار در ایران از دیدگاه مدیریت زنجیره ارزش پرداخته می شود و سرانجام چارچوب استراتژی استفاده از تجارت سیار در ایران ارائه می شود.
کلید واژه: تجارت سیار، استراتژی توسعه، تجارت الکترونیک
نویسنده(گان): علی امین مقدم
منبع: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع: منابع انسانی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1383
تعداد صفحات: 21
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.