شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 11,478
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,665,481
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 133
کاربران حاضر: 133
مدل ارزیابی عملکرد اینترنتی زنجیره تأمین ؛ الگویی برای بهبود کیفیت خدمات پستی نوین در کشور
چکیده:
این مطالعه، مدلی برای تحلیل و ارزیابی عملکرد اینترنتی زنجیره های تأمین (e-SC)پیشنهاد می کند . که در آن خرید و فروش اطلاعات، محصولات و خدمات از طریق شبکه کامپیوتری (تجارت الکترونیک) و یا فن آوریهای اینترنت فراهم می گردد. فرض بر این است که عملکرد اینترنتی زنجیره تأمین تحت تاثیرساختارهای سازمانی شبکه معیار کنترل ارتباط بین بنگاهها و فعالیت های کلیدی که شرکت پیشگام انجام می دهد قرار می گیرد. نخست، متغیرهایی که بر روی این عوامل تأثیر می گذارند را مورد شناسایی قرار داده و سپس روابط متقابل بین آنها مورد تحلیل قرار می گیرد. این امر باعث می شود که طبقه بندی مقادیر عوامل به چهار مجموعه منسجم که در محیط های مختلف تجاری سازگاری دارند امکانپذیر گردد و اثربخشی و کارآیی زنجیره تأمین اینترنتی را به ارمغان آورد. ارزیابی مدل ارائه شده براساس مطالعه موردی، انجام خواهد شد. هدف از ارائه این مقاله، تعیین مدل جهت طراحی زنجیره تأمین اینترنتی می باشد که با توجه به جنبه های تئوریکی و کاربردی بودن آن در صنایع تولیدی و خدماتی، می توان از آن بعنوان الگوی پیشنهادی مناسب جهت بهبود کیفیت خدمات پستی نوین در کشور استفاده نمود.
کلید واژه: اینترنت، مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت عملکرد، ساختار سازمانی، مدلسازی
نویسنده(گان): مرتضی رسول رویسی
منبع: اولین سمینار لجستیک 83
موضوع: تولید
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1383
تعداد صفحات: 18
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.