ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 12,910
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,523,188
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 113
کاربران حاضر: 113
تعداد دریافت: 6
تعداد بازدید: 2154
بازخور روبه بالا ؛ پارادایمی نوین در توسعه مدیریت
چکیده:
اگر مدیرمساله ای داشته باشد ، چگونه می تواند انتظار داشته باشد که این مسائل به اوگزارش شود تا درآینده عملکرد بهتری داشته باشند ؟ آموزش و باز خورهای رو به پائین ( ارزیابی عملکرد) برای حل این مساله کاری از پیش نبرده اند زیرا مدیران اغلب نمی دانند که در مجموعه شان چه می گذرد ؟اگر سازمانها واقعا در صدد یادگیری ضمن خدمت و یادگیری از راه تعامل با دیگران و ایجاد یک محیط باز و مثبت می باشند ، باید ر وشی ر ا در پیش بگیرند که بین مدیران و کارکنان اعتماد ایجاد نماید . متاسفانه در وضعیت فعلی جامعه ما افراد می توانند دلایل متعددی را دست آویز خود قرار دهند و در جستجوی اخذ بازخوردهای صادقانه نباشند . همچنین برای کسانی هم که باید این بازخورهای صادقانه را ارایه دهند چنین دستاویزهایی مترتب است .
کلید واژه:
بازخور، بازخور روبه بالا، پرورش مدیریت، مشارکت، عملکرد، ارزیابی عملکرد
نویسنده(گان):
داریوش غلامزاده
منبع:
دومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
مدیریت کیفیت و بهره وری
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1383
تعداد صفحات:
17
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
350 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved