شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 47,060
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,648,432
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 301
کاربران حاضر: 301
مدیریت تیم های مجازی
چکیده:
کارتیمی مفهومی است که از دیرزمان برای حل وظایف پیچیده مورد استفاده قرار می گرفت . پیشرفت گسترده درتکنولوژی اطلاعات و ارتباطات به تکامل انواع جدید تیم ها با نام تیم های مجازی کمک نمود . مدیریت تیم های مجازی به معنای بکارگیری طیف زیادی از استراتژی های ارتباطی و تکنیک های مدیریت پروژه و نیز فرآیندهای اجتماعی و انسانی است.در این مقاله تلاش شده با ارائه تعاریف و زمینه های نظری تیم های مجازی و ویژگی ها ، مزایا و معایب آنها و نیز گونه های مختلف بهره گیری از آن تشریح گردد ، پس از آن روند و الزامات مجازی سازی در سازمان ها و تیم ها مورد بررسی قرار می گیرد تا راهگشای حرکت مدیران برای رویارویی و مواجهه با تغییرات پرشتاب امروز و فردا باشد ، که به جای پذیرش منفعلانه تغییر ، خود زمینه ساز تغییر مثبت گردند.در ادامه با ارائه مبانی و اصول مدیریت در تیم های مجازی به چگونگی استفاده از منابع انسانی و ایجاد اعتماد در این نوع تیمها پرداخته شده است.
کلید واژه: سازمان مجازی، تیم مجازی، مدیریت تیمهای مجازی، منابع انسانی
نویسنده(گان): امین کابلی
منبع: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع: تجارت الکترونیک
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1383
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.