شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 47,246
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,648,618
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 312
کاربران حاضر: 312
تیم های مجازی و مدیریت آن در محیط کاری دیجیتالی
چکیده:
تیم های کاری، گروه افزارها و محیط تجاری فوق رقابتی نقش یک کا تالیزور را در ظهور سازمانهای مجازی و شکل کوچکتر آن یعنی تیم های مجازی داشته اند . نیاز به تیم های مجازی ریشه در روندهای به هم پیچیده جهانی شدن و توسعه تکنولوژی اطلاعات دارد . این تحقیق ابتدا با ارائه تعاریفی از تیم های مجازی و انواع آنها به معرفی ابزارهای ارتباطی این نوع تیم ها می پردازد؛ سپس دلایل گرایش سازمان ها به سوی استفاده از تیم های مجازی و مزایای آن بیان می شود. بعد از آن به عوامل اساسی در موفقیت تیم های مجازی اشاره شده و بر اساس آنها، مهارتهای رهبری مورد نیاز جهت مدیریت موثر آنها و نیز ویژگی های که اعضای این نوع تیم ها باید داشته باشند تا اثر بخش واقع شوند،بیان میشود. در خاتمه به چالشها و موانع موجود در استفاده از این نوع تیم ها اشاره می شود.
کلید واژه: تیم مجازی، تکنولوژی ارتباطات، رهبران تیم، اعضای تیم، عوامل اساسی در موفقیت (CFS)
نویسنده(گان): علی آتش سوز، امیر مصطفوی
منبع: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع: تجارت الکترونیک
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1383
تعداد صفحات: 19
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.