شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,662
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,513,940
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 79
کاربران حاضر: 79
چارچوبی برای بازارهای الکترونیکی با استفاده از عاملهای متحرک
چکیده:
عاملهای نرم افزاری پتانسیل بالقوه ای را برای پیاده سازی بازارهای الکترونیکی و رفع مشکلات مربوط به آنها دارند و به دلیل ویژگیهایی که دارند می توانند به نمایندگی از خریداران و فروشندگان کارهای محوله از آنها را انجام دهند . در سالهای اخیر برای پیاده سازی بازارهای الکترونیکی با عاملهای نرم افزاری تحقیقات زیادی صورت گرفته است که داشتن یک چارچوب یکسان برای بازارهای الکترونیکی با استفاده از عاملهای متحرک می تواند به زودتر به نتیجه رسیدن و پیشرفت بهتر در این زمینه کمک کند. در این ارایه ابتدا به بررسی مفاهیم بازار و عاملهای نرم افزاری و عاملهای متحرک و کارهای انجام شده در این زمینه شده است. در ادامه به ارایه چاچوبی برای بازارهای الکترونیکی با استفاده ار عاملهای متحرک بر پایه رل شده است .
کلید واژه: بازاریابی الکترونیکی، عاملهای نرم افزاری، عاملهای متحرک
نویسنده(گان): مجتبی باقرزاده، نفیسه کاهانی
منبع: اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع: تجارت الکترونیک
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه