ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 3,042
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,513,320
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 103
کاربران حاضر: 103
تعداد دریافت: 22
تعداد بازدید: 2706
بررسی و تحلیل متدولوژیهای کسب و کار الکترونیک
چکیده:
تجارت الکترونیکی پدیده حاکم بر دنیای تجارت در عصر حاضر است. اگر چه این پدیده در کشورهای صنعتی پا به عرصه وجود نهاده است، اما به دلیل مزایای فراوان آن، کشورهای در حال توسعه نظیر ایران نیز به شدت مایل به استفاده از آن می باشند. در این مقاله با مرور بر انتقاداتی که در زمینه آمیزه بازاریابی سنتی 4P صورت گرفته است، محدودیتهای اصلی این آمیزه در محیط مجازی شناسایی شده و بر این اساس عناصر آمیزه بازاریابی جایگزینی ارائه شده است.شرکت های خرده فروش اینترنتی باید بمنظور حفظ مزیت رقابتی خود به همخوانی استراتژی هایشان با مشخصات محصول و رفتار خرید مشتری در بخش بازار مربوط به آن محصول بپردازند. در بخش دیگری از این مقاله بازار خرده فروشی الکترونیک بر مبنای نوع محصول عرضه شده در آن به چهار بخش تقسیم شده و استراتژیهای موردنیاز جهت موفقیت در هر بخش تشریح شده است.
کلید واژه:
تجارت الکترونیک، استراتژی، متدولوژی، آمیزه بازاریابی
نویسنده(گان):
محمد رحیمی مقدم
منبع:
اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع:
تجارت الکترونیک
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
19
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
286 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved