شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,051
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,682,951
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 68
کاربران حاضر: 68
تبیین چرخه تجاری مدیریت ارتباط با مشتری
چکیده:
هدف مقاله تبیین چرخه تجاری مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. در حقیقت لزوم اجرای موثر مدیریت ارتباط با مشتری، درک صحیح اجزای آن می باشد چون مدیریت ارتباط با مشتری در فرایند کسب و کار از اجزای مختلفی تشکیل شده است. در این مقاله نیز سعی شده است با استفاده از کتب و مقالات متعدد داخلی و خارجی، و پایگاههای اطلاعاتی مربوطه ، چرخه تجاری مدیریت ارتباط با مشتری تبیین شود. این چرخه که شامل چهار جزء اصلی می باشد عبارت است از : 1- درک نیازهای مشتریان و تمایز بر مبنای مشتری-2 توسعه و بهبود بر مبنای مشتری 3- تاثیر متقابل و تعامل با مشتری 4- نگهداری و حفظ مشتری با ارزش . که هر کدام از آنها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند تا وابستگی بین اجزا مشخص شده و کاهش ضریب شکست پروژه های CRM شود. در نهایت بیان شد که مدیریت ارتباط با مشتری می تواند وسیله ای برای تجدید ساختار سازمانی ، سیستم های اطلاعاتی، و ساختار بودجه بندی و پاداش آن موسسه نیز باشد و مراحل چهارگانه فوق می توانند بصورت چک لیست هایی شما را در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری کمک کنند.
کلید واژه: نیازهای مشتریان، تعامل با مشتریان، حفظ مشتریان، ارزش افزوده محرک، CRM، business circle
نویسنده(گان): مهدی اصغرنژاد امیری
منبع: اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 19
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.