شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,037
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,682,937
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 114
کاربران حاضر: 114
مذاکره در جهان امروز؛ با نگاهی به ویژگیهای فرهنگی کشور چین
چکیده:
در این مقاله مختصر، با ورود به مفهوم مذاکره و ویژگیهای مذاکرات تجاری، چند نظریه عمومی را مطرح می کنیم و سپس به بررسی فنون مذاکره با مردمی که از پس زمینه فرهنگ چینی برخوردارند می پردازیم. اصولی که ذکر می شود تا حد زیادی قابل تعمیم به کشورهای آسیای جنوب شرقی نیز هستند. نکاتی که در مذاکره و ارتباط با چینی ها باید رعایت شود ذکر می شود.روش جمع آوری اطلاعات زیر از طریق مطالعات کتابخانه ای و مصاحبه با چند فرد ایرانی و چینی صورت گرفته است. در پایان به بعضی تغییراتی که در محیط و ابزارهای مذاکره انجام شده است می پردازیم
کلید واژه: مذاکره، چین، آسیای جنوب شرقی، پس زمینه های فرهنگی
نویسنده(گان): مجتبی اصغرنیا
منبع: اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 9
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.