شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 24,051
بازدید دیروز: 23,136
بازدید کل: 158,604,099
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 159
کاربران حاضر: 159
مدیریت استراتژیک بازاریابی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مطالعه موردی: مدل برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی در شرکت های GC ایرانی
چکیده:
بازیگران جهانی برای تحرک بخشیدن به رونق اقتصادی خود، نیازمند منابع انرژی هستند. مطالعات مختلف نشان می دهد منابع هیدروکربوری تا سال 2050 همچنان به عنوان عمده ترین منابع انرژی باقی خواهند ماند. بررسی روند منابع هیدروکربوری و توزیع جغرافیایی آنها نشان می دهد، تا افق 2025 میلادی تنها پنج کشور حوزه خلیج فارس(ایران، عربستان سعودی، کویت، عراق و امارات متحده عربی) به عنوان عمده ترین تولیدکنندگان نفت و کشورهای روسیه، ایران، قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی، پنج تولیدکننده اصلی گاز در آن زمان خواهند بود. ایران دومین کشور دارنده ذخایر گاز و چهارمین دارنده ذخایر نفت جهان است. یکی از محورهای اساسی توسعه کشور ما توسعه انرژی، مدیریت و اجرای پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی است.در دهه اخیر،کشورهای در حال توسعه و صاحب ذخایر نفت و گاز در صدد تاسیس شرکتهای پیمانکار عمومی پروژه های کلان برآمده اند.
کلید واژه: بازاریابی استراتژیک، مدیریت پروژه، مدیریت گاز و نفت
نویسنده(گان): علی یدقار، مسعود تدین طهماسبی
منبع: اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 21
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه