شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,144
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,683,044
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 99
کاربران حاضر: 99
ارائه مدلی برای سنجش نگرش مصرف کننده درخصوص خرید الکترونیکی در ایران
چکیده:
در این مقاله پس از مروری گذرا بر ادبیات و مدلهای تعیین نگرش مصرف کننده، به بررسی نگرش در خصوص خرید الکترونیکی پرداخته شده است. شاخص های استفاده شده در مدل پیشنهادی تعیین نگرش مصرف کننده از خرید اینترنتی، با توجه به عوامل اجتماعی و فرهنگی ایران، از مدلهای ادبیات انتخاب گردیده است. در نهایت ، مدل پیشنهادی در یک نمونه 150 موردی از کاربران اینترنت ، آزمون و مورد تایید واقع شده است.
کلید واژه: نگرش مصرف کننده , خرید آنلاین , تجارت الکترونیک
نویسنده(گان): عاطفه یزدان پرست، سید محمدرضا ناصرزاده
منبع: اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 16
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.