ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 7,032
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,687,932
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 162
کاربران حاضر: 162
تعداد دریافت: 12
تعداد بازدید: 2631
ارائه الگوریتم ترکیبی داده کاوی جهت تقسیم بازار حسابهای خودپرداز بانک ملت
چکیده:
مصرف کنندگان به ویژه در بخش های خدماتی درگیر هجوم کالاها و خدمات نوین از یک سو و نوسان مطلوبیتها از سوی دیگر می باشند. نتیجه چنین تلاطمی ابهام بیشتر برای تصمیم گیرنده و داده های انباشته تر برای تصمیم گیری است که توان تحلیل به موقع و دقیق این داده ها سبب کسب مزیتی رقابتی برای بنگاهها خواهد بود.در مقاله حاضر با استفاده از قدرت تحلیلی داده کاوی و ارائه یک الگوریتم پیشنهادی به خوشه بندی نمونه ای از تراکنش های ثبت شده توسط حسابهای خودپرداز بانک ملت با رویکرد تقسیم بازار از ابعاد مختلف پرداخته ایم. بنابر این هدف از مقاله حاضر علاوه بر ارائه یک الگوریتم ترکیبی جدید، نشان دادن این امر بوده است که تحلیل داده های حاصل از تراکنش های دستگاههای خودپرداز می تواند دانش با ارزشی را در اختیار تصمیم سازان قرار دهد. نتایج حاصله گواه بر کارا بودن این روش بودند. درنتیجه امید می رود دستا وردهای این تحقیق منجر به خوشه بندی قابل اعتمادی از بازار هدف مشتریان حسابهای خودپرداز باشد.
کلید واژه:
بخش بندی بازار، داده کاوی، خوشه بندی، حسابهای خودپرداز بانکی
نویسنده(گان):
محمود محمدیان، طاها منصوری، سید محمد رضا ناصرزاده
منبع:
اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
13
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
280 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved