ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 24,477
بازدید دیروز: 23,136
بازدید کل: 158,604,525
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 96
کاربران حاضر: 97
تعداد دریافت: 18
تعداد بازدید: 2786
کالبد شکافی بازاریابی از طریق پیامک با ارایه یک مدل مفهومی
چکیده:
سرویس پیام کوتاه یا SMS یکی از تکنولوژی های نوین ارتباطی است که در دنیای بازاریابی برای برقراری ارتباط با مخاطبان از آن بهره گرفته می شود. در دهه 1950 که تلفن همراه به جامعه جهانی معرفی شد و از سال 1992 که اولین پیام ارسالی در قالب SMS ارسال شد کمتر کسی فکر استفاده از این تکنولوژی را در فعالیت های بازاریابی شرکتها می کرد. اما گذر زمان نشان دهنده بکارگیری این تکنولوژی در عرصه بازاریابی و تبلیغات بود.در این مقاله به عنوان مدخل موضوع ضمن بیان مقدمه و تاریخچه ای از این تکنولوژی، به بررسی نقاط قوت ، ضعف و بررسی مشخصات عمومی SMS که به بازاریابان امکان بکارگیری صحیح آن را می دهد، پرداخته شده است و در ادامه مقایسه ای بین SMS و دیگر رسانه های بازاریابی صورت گرفته است. سپس به منظور استفاده صحیح از این تکنولوژی در عرصه بازاریابی مدل سه بخشی پیاده سازی بازاریابی از طریق SMS مورد کنکاش قرار گرفته است.
کلید واژه:
بازاریابی توافقی، بازاریابی از طریق پیامک، بازاریابی، بازاریابی از طریق تلفن همراه، سرویس پیام کوتاه، SMS
نویسنده(گان):
مجتبی محمدیان
منبع:
اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
12
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
207 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved