ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 24,831
بازدید دیروز: 23,136
بازدید کل: 158,604,879
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 109
کاربران حاضر: 110
تعداد دریافت: 9
تعداد بازدید: 2037
خدمات بازاریابی و الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت
چکیده:
با توجه به پذیرش عضویت ناظر ایران در سازمان جهانی تجارت فرآیند الحاق ایران به این سازمان آغاز گشته و پیش بینی می گردد طی 10 سال آینده ایران به عضویت کامل این سازمان درآید . مقاله حاضر در نظر دارد ضمن شناسایی اهداف و اصول سازمان جهانی تجارت ، الزامات این سازمان در خصوص تجارت خدمات را مورد بررسی قرار دهد و با مرور تجربه برخی کشورهای تازه ملحق شده به این سازمان ، آینده تبلیغات ، بازاریابی و مطالعات بازار در ایران را بعنوان یک فعالیت خدماتی بازرگانیدر شرایط الحاق به این سازمان ترسیم نماید .
کلید واژه:
بازاریابی، خدمات بازاریابی، تجارت بین الملل، سازمان جهانی تجارت
نویسنده(گان):
مسعود کمالی اردکانی
منبع:
اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
10
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
536 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved