ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 6,190
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,687,090
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 156
کاربران حاضر: 156
تعداد دریافت: 18
تعداد بازدید: 2891
مدیریت روابط با مشتری براساس نظام ارزشیابی مشتری(بررسی موردی بانک ملت(
چکیده:
از جمله موضوعات مهم در زمینه بازار یابی، بازار یابی رابطه مند است. بازاریابی رابطه مند به ایجاد روابط بلندمدت و متقابل با افراد و سازمانها و گروههای ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر با مشتری به منظور حفظ ونگهداری مشتری است. بازاریابی رابطه مند به دنبال مشتری مداری وکسب رضایت مندی و وفاداری مشتریان نسبت به سازمان است.زیرا مشتریان منبع اصلی درآمد ومنفعت سازمانی هستند.از طرفی تعداد زیاد مراجعه کنندگان سازمانی از یک سو واز طرف دیگر محدودیت منابع سازمان ، سازمانها را وادار می کند تا اقدام به اولویت بندی مشتریان نمایند.تا خدمات خود را متناسب با اولویت دسته های مشتریان ارائه داده وحداکثر ارزش افزوده را از برقراری رابطه با مشتری کسب نمایند. در این مقاله به دو مدل مفهومی اولویت بندی مشتریان و فرایند اولویت بندی مشتریان که با استفاده از فن AHP در یکی از بانکهای دولتی کشور انجام شده است اشاره می شود.
کلید واژه:
AHP، بازاریابی رابطه مند، مشتری مداری، رتبه بندی، هرم مشتری، نظام بانکی
نویسنده(گان):
علی رمضانی، فرشته امین
منبع:
اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
18
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
268 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved