ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 6,730
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,687,630
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 137
کاربران حاضر: 137
تعداد دریافت: 29
تعداد بازدید: 3188
طراحی مدل اثر بخش ارتباطات یکپارچه بازاریابی
چکیده:
مقاله موجود ، مجموعه ای از نتایج فازهای مطالعاتی پروژه شامل مطالعه و بررسی ارتباطات بازاریابی فعلی شرکتها جهت شناخت واقعیت ها در مورد عناصر آمیخته ترفیع و چگونگی استفاده از آنها شامل تبلیغات ، فروش حضوری ، عوامل ارتقاء فروش(انگیزه سازها) عوامل مربوط به روابط عمومی (آوازه سازها) ، بازاریابی مستقیم و روابط عمومی می باشد و هدف اصلی از این مقاله ارائه مدلی است که بتواند آمیخته های ترفیع را به صورت اثربخش و کارآمد ترکیب کند تا صحت و دقت اطلاع رسانی ،ترغیب و اثرگذاری را ایجاد کند درتفکر IMC هر شرکت می تواند برای محصولات خود در طی بازه زمانی معنی دار آمیخته(معجون) ویژه ای برای افزایش سهم بازارو سهم مشتری خود داشته باشد.در حال حاضر این مدل در یکی از شرکتهای مطرح کشور در حال اجرایی شدن است و به صورت معنی دار عناصر این برنامه به صورت یک برنامه نرم افزاری در حال تهیه می باشد و پایه و اساس این برنامه بر روی دو عنصر اصلی سینرژی و یکپارچگی است و با یک سیستم اطلاعاتی بازاریابی اثربخش می توان خوراک اطلاعاتی این برنامه را در راستای ایجاد آمیخته ترفیع مناسب جهت ایجاد نام و نشان ویژه قوی برای شرکت فراهم نمود به همین جهت شرکتهایی که می خواهنددر محیط پویا به صورت بهره ور به مزیت رقابتی برسند چاره ای ندارند جز اینکه از سازه ماژولی به سمت یکپارچگی حرکت نمایند و مدل IMC به عنوان رویکرد نوین در علم بازاریابی به ویژه در عرصه تبلیغات هنرنمایی می کند.
کلید واژه:
مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی
نویسنده(گان):
احمد روستا، محمد آقایی
منبع:
اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
17
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
198 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved