شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 6,661
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,687,561
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 228
کاربران حاضر: 228
بازارمحوری بر پایه تفکر بازاریابی
چکیده:
تاکنون به صورت نظری بارها ادعا شده است که بازارمحوری با بهبود عملکرد بازارگانی شرکتها رابطه داشته و موجب سوق دادن بیشتر عملکرد نیروهای سازمان به سمت بازار و مشتری می شود.اما تحقیقات منظم و تجربی برای در ک عمیق تر و اثبات این ادعاها به خصوص در محیط ایرانی کمتر انجا مشده است.لذا هدف تحقیق حاضر، بررسی رابطة بین بازارمحوری و عملکرد بازرگانی در محیطی ایرانی است.این تحقیق از نظر روش، توصیفی -پیمایشی مبتنی بر همبستگی می باشد.مطالعه بر روی شرکت های قطعه ساز خودرو مستقر در شهر مشهد به عنوان جامعة تحقیق صورت گرفته است. در راستای هدف تحقیق، بعد از بررسی نظریه های مختلف در عرصة بازارمحوری مدل جدیدی برای این مفهوم ارائه شد.همچنین برای هر یک از فرضیات تحقیق مدل رگرسیونی محاسبه شد.که مدل فرضیه اصلی تحقیق به استخراج شد.
کلید واژه: بازارمحوری، تفکر بازاریابی، مشتری محوری، رقیب محوری، هماهنگی بین وظیفه ای، صنعت قطعه سازی خودرو
نویسنده(گان): حبیب ا... دعایی، عباس بختیاری
منبع: اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 14
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.