ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 26,178
بازدید دیروز: 23,136
بازدید کل: 158,606,226
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 96
کاربران حاضر: 96
تعداد دریافت: 17
تعداد بازدید: 2423
عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده داخلی در انتخاب خطوط هوایی
چکیده:
رفتار مصرفی مصرف کننده“ تحت تأثیر عواملی نظیر: عوامل فرهنگی، عوامل اجتماعی، عوامل شخصی و عوامل روانشناختی قرار می گیرد. پژوهش حاضر با تأکید بر عوامل روانشناختی سعی در بررسی عوامل مؤثر بر رفتار مصرف کنندة داخلی در انتخاب خطوط هوایی(خطوط هوایی امارات و ایران ایر به مقصد دوبی) بطور اعم و سنجش نگرش مصرف کنندگان داخلی نسبت به این دو خط هوایی، بطور اخص را دارد. پس از انجام تجزیه و تحلیل های مربوطه، با استفاده از روش میانگین این نتیجه حاصل شد که از حیث امنیت پرواز، مدیریت پرواز، ساعات پرواز مناسب، تعدد ساعات پرواز، ارائة خدمات در طول پرواز و ارائة تخفیف، بطور متوسط نگرش مسافرین ایرانی به هواپیمایی امارات در مقایسه با هواپیمایی ایران ایر، مثبت تر است. و در مورد ویژگی قیمت نگرش مسافرین ایرانی نسبت به هواپیمایی امارات و ایران ایر یکسان است. و نهایتاً بطور متوسط نگرش مسافرین ایرانی به هواپیمایی امارات در مقایسه با هواپیمایی ایران ایر، مثبت تر است.
کلید واژه:
رفتار مصرف کننده، نگرش، نگرش نسبت به پدیده، نگرش نسبت به رفتار
نویسنده(گان):
فاطمه یاوری گهر
منبع:
اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
18
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
267 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved