شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 26,434
بازدید دیروز: 23,136
بازدید کل: 158,606,482
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 86
کاربران حاضر: 86
چهارچوبی برای مدیریت رویگردانی مشتری در سرویس دهندگان اینترنت
چکیده:
رشد سریع در استفاده از اینترنت همراه با تسهیل ورود سرویس دهندگان جدید اینترنت به بازار، باعث رقابت شدید بین سرویس دهندگان شده است. به علت پرهزینه بودن جذب مشتری جدید، نگهداری مشتری قدیم امری بسیار مهم در ISP ها بشمار می آید. این مقاله ادبیات موجود در مورد رویگردانی مشتری را در قالب چهاچوبی برای پیش بینی رویگردانی مشتری ارائه می دهد. با توجه به اینکه کارهای مشابهی در صنعت مخابرات با استفاده از داده کاوی انجام شده است سرویس دهندگان اینترنت می توانند از این تکنیکها استفاده نموده و چهارچوبی مخصوص و مناسب با ویژگی های ISP خود ارائه دهند. نتایج حاصل از این تحقیق می تواند مورد استفاده ISP ها و سرویس دهندگان مشابه قرار گرفته و نسبت به نگهداری مشتری هایی که احتمال رویگردانی آنها زیاد است اقدام کنند.
کلید واژه: رویگردانی مشتری، داده کاوی، سرویس دهنده اینترنت، پیش بینی، دسته بندی
نویسنده(گان): محمد مهدی سپهری، آفاق عالم خان
منبع: اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 16
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه