ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 5,873
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,686,773
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 266
کاربران حاضر: 266
تعداد دریافت: 8
تعداد بازدید: 2507
چهارچوبی برای مدیریت رویگردانی مشتری در سرویس دهندگان اینترنت
چکیده:
رشد سریع در استفاده از اینترنت همراه با تسهیل ورود سرویس دهندگان جدید اینترنت به بازار، باعث رقابت شدید بین سرویس دهندگان شده است. به علت پرهزینه بودن جذب مشتری جدید، نگهداری مشتری قدیم امری بسیار مهم در ISP ها بشمار می آید. این مقاله ادبیات موجود در مورد رویگردانی مشتری را در قالب چهاچوبی برای پیش بینی رویگردانی مشتری ارائه می دهد. با توجه به اینکه کارهای مشابهی در صنعت مخابرات با استفاده از داده کاوی انجام شده است سرویس دهندگان اینترنت می توانند از این تکنیکها استفاده نموده و چهارچوبی مخصوص و مناسب با ویژگی های ISP خود ارائه دهند. نتایج حاصل از این تحقیق می تواند مورد استفاده ISP ها و سرویس دهندگان مشابه قرار گرفته و نسبت به نگهداری مشتری هایی که احتمال رویگردانی آنها زیاد است اقدام کنند.
کلید واژه:
رویگردانی مشتری، داده کاوی، سرویس دهنده اینترنت، پیش بینی، دسته بندی
نویسنده(گان):
محمد مهدی سپهری، آفاق عالم خان
منبع:
اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
16
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
215 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved