ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 5,787
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,686,687
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 181
کاربران حاضر: 181
تعداد دریافت: 18
تعداد بازدید: 3907
شبیه سازی رضایتمندی مشتریان بانک ملت با استفاده از نقشه شناختی فازی
چکیده:
مقاله حاضر پس از بیان مختصری در خصوص نقشه های شناختی فازی به عنوان روش تسهیل کننده تصمیم، به کاربرد آن در صنعت بانکداری به عنوان یکی از بازیگران اساسی حیطه اقتصاد پرداخته است. مساله مورد بررسی این مقاله شبیه سازی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکی است که در محیط رقابتی و مشتری سالار امروزی نه تنها یک ابزار رقابتی بلکه یک نیاز رقابتی است. نقشه فازی ارائه شده که از نظرات کارکنان بانک ملت حاصل شده است، می تواند در خصوص مسائل دیگر در این زمینه نیز کارایی داشته باشد.
کلید واژه:
رضایتمندی مشتریان، نقشه شناختی فازی، شبیه سازی
نویسنده(گان):
محمود محمدیان، سید محمد رضا ناصرزاده، طاها منصوری
منبع:
اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
16
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
328 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved