شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 07 اسفند 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 16,187
بازدید دیروز: 34,389
بازدید کل: 160,517,533
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 283
کاربران حاضر: 283
مشتری گرایی، عملکرد و شخصیت کارکنان خدماتی
چکیده:
حساسیت نقش کارکنان در عمل به مفهوم مشتری گرایی و برقراری روابط بلندمدت با مشتریان به ویژه در سازمانهای خدماتی امری بدیهی است. با توجه به تاکید روانشناسان بر امکان پیش بینی رفتار و عملکرد کارکنان از طریق صفات شخصیتی آنها این مقاله به بررسی رابطه صفات شخصیتی کارکنان با مشتری گرایی و عملکرد آنان با تاکید بر سازمانهای خدماتی پرداخته است. مرور ادبی پژوهش و نتایج حاصل از مقایسه و تحلیل یافته های تحقیقات مختلفی که در این زمینه انجام گرفته، روشنگر این مطلب است که صفات شخصیتی کارکنان پیش بینی کننده رفتارهای مشتری گرا و عملکرد مطلوب آنهاست و برقراری تناسب و سازگاری بین شخصیت و شغل افراد از الزامات اساسی به کارگیری بهینه منابع انسانی می باشد
کلید واژه: مشتری گرایی، عملکرد خدماتی و شخصیت
نویسنده(گان): مهری اکبری
منبع: اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 14
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.