شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 07 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 4,753
بازدید دیروز: 31,670
بازدید کل: 158,616,471
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 70
کاربران حاضر: 70
طراحی مدل استراتژیک نام و نشان
چکیده:
نام ونشان تجاری یکی از دارائیهای نامشهود هر شرکت می باشد که می تواند ارزشهای بسیاری برای شرکت خلق نماید . در دنیای کسب و کار امروز آنچه نام و نشان های قدرتمند به طور مشترک دارا هستند همانا در نظر داشتن نام و نشان به عنوان یک دارایی برای استراتژی بلند مدت شرکت و حمایت و پشتیبانی از آن است . مسئولیت بازاریابی در مدیریت نام و نشان و در قبال شرکتها، ایجاد رشد و قابلیت سودآوری در بلند مدت است . اما نام و نشان سازی تنها پاسخ مسایل به وجود آمده در دنیای تجارت امروز نیست. موارد اساسی منفی در ایجاد نام و نشان می تواند مورد ملاحظه قرار گیرد . اما به طور کلی اگر نام و نشان سازی به درستی به اجرا در آید، مزایای آن بر مسایلش می چربد . نام و نشان مناسب به مشتری و کارکنان شرکت رضایت و اعتماد به نفس می دهد و می تواند آگاهی بازار از محصولات جدید را افزوده و ورود محصولات به بازارها را تسریع نماید . در این مقاله با هدف ارائه سیمایی تقریباً جامع از نام و نشان و مسایل مربوط به آن به مرور نظریات مختلف ایراد شده پیرامون نام و نشان پرداخته شده و از جمع بندی نظریات محققین و خود نگارنده پیرامون این موضوع مهم، در نهایت با در نظر داشتن خصوصیات استراتژیک مسئله مورد بحث و نقش بسیار بحرانی آن در حیات شرکتها، مدلی استراتژیک برای نام و نشان سازی موفق و بهره برداری از آن ارائه شده است.
کلید واژه: نام و نشان تجاری، ارزش ویژه نام و نشان، شخصیت نام و نشان، مدیریت استراتژیک نام و نشان
نویسنده(گان): محمد حسن یوسفی دستجردی
منبع: اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 29
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه