شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 07 اسفند 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 16,310
بازدید دیروز: 34,389
بازدید کل: 160,517,656
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 261
کاربران حاضر: 261
تبلیغات شفاهی، الگویی نوین در ارتباطات بازاریابی
چکیده:
امروزه تبلیغات شفاهی از اهمیت بسیاری نزد بازاریابان برخوردار گردیده است، تا جایی که عده ای معتقدند که تبلیغات شفاهی از جمله موثرترین و کارآمدترین شیوه های تبلیغاتی است. با توجه به اهمیت این موضوع و نقش موثر تبلیغات شفاهی در بازاریابی کنونی به نظر می رسد که باید به شکل موثری این پدیده را مدیریت کرده و با اتخاذ تدابیری آگاهانه و هدف مند از مزایا و سودمندی های بسیار آن بهره برداری نمود. در این مقاله در خصوص تبلیغات شفاهی و نقش و اهمیت آن در شکل گیری نگرش و رفتارهای مصرف کننده و در ادامه در رابطه با چگونگی مدیریت و اداره موثر تبلیغات شفاهی هر چند به اختصار، مطالبی ارائه خواهد گردید.
کلید واژه: تبلیغات شفاهی، مدیریت تبلیغات شفاهی، وفاداری مشتریان
نویسنده(گان): پیمان غفاری آشتیانی
منبع: اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 9
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.