ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 6,451
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,687,351
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 141
کاربران حاضر: 141
تعداد دریافت: 11
تعداد بازدید: 2342
مهندسی مجدد فرایند مدیریت امور مشتریان:چارچوب پیشنهادی
چکیده:
رقابت، تغییر، مشتری و فناوری اطلاعات از جمله چالشهایی می باشند که سازمانهای کسب و کار در دهه جاری با آن مواجه می باشند.پاسخگویی و ارزش آفرینی برای مشتریان رسالت اصلی هر کسب و کار می باشد.این ارزش تنها در سایه فرایندهای کارآمد قابل حصول است.تحقیقات نشان می دهد عدم توجه به فرایندهای کسب و کار، عدم همسویی آن با راهبردهای سازمان و فقدان روش شناختی های جامع و کارآمداز دلایل عمده شکست پروژه های مدیریت امور مشتریان می باشد. بدین منظور و با توجه به نقش مهندسی مجدد در بهبود فرایند کسب و کار،چارچوبی را با ذکر مراحل اجرایی آن پیشنهاد می نماییم. تدوین راهبرد های سازمان، شناسایی فرایندهای کسب و کار، تحلیل داده ها، مهندسی مجدد، مدیریت تغییر،ارزیابی و بهبود مستمر این چارچوب را تشکیل می دهد. چارچوب پیشنهادی را در یکی از گمرکات اجرایی کشور پیاده سازی می نماییم.
کلید واژه:
مدیریت امور مشتریان، مهندسی مجدد فرایند، الگوبرداری، داده کاوی، چارچوب پیشنهادی، مطالعه موردی.
نویسنده(گان):
مهدی مهدیار، محسن اکبرپور شیرازی
منبع:
اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
13
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
310 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved