شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,028
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,687,928
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 158
کاربران حاضر: 158
استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها برای ارزیابی کارایی بازاریابی بانکها
چکیده:
امروزه نیاز مردم به خدمات بانکی، بیش از پیش در حال افزایش است و مردم انتظار خدمات بیشتر و سریعتر از بانکها را دارند. حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید، مستلزم برخورداری از مدیریت کارا و موثر در همه ابعاد بانک، با تأکید بر مدیریت بازاریابی می باشد. رقابت در حال افزایش بانکها، نیاز به آگاهی و اطلاع از خدمات بانک، گسترش شهرها، لزوم پوشش گسترده مخاطبین، انعکاس ارزیابی مشتریان از خدمات بانک، نگهداری مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید، از جمله عواملی هستند که اهمیت بازاریابی بانکی را موجب می شوند. در این مقاله، برای ارزیابی بازاریابی بانکی، یک مدل ریاضی مبتنی بر تحلیل پوششی داده ها (DEA)ارائه می شود. مدل پیشنهادی یک مدل BCC ورودی گراست که دارای 2 ورودی و 2 خروجی می باشد.
کلید واژه: بازاریابی بانکی، تحلیل پوششی داده ها، ارزیابی بازاریابی بانکی
نویسنده(گان): محسن اکبرپور شیرازی، سمیه طهماسبی، نیکبخش جوادیان
منبع: اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 13
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.