شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 07 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 4,577
بازدید دیروز: 31,670
بازدید کل: 158,616,295
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 72
کاربران حاضر: 72
نقش مدیریت روابط مشتریان الکترونیکی در بازاریابی اینترنتی ؛ مورد کاوی شرکتها و سازمانهای ایرانی
چکیده:
نقش مدیریت امور مشتریان به عنوان یک ابزار استراتژیک در توسعه سازمانهای تولیدی انکار ناپذیر است. هر چند که مقوله جدیدی نیست و از زمانی که عرضه و تقاضا وجود داشته هر گاه عرضه بر تقاضا پیشی گرفته است ایجاد ارتباط با مشتری در جهت نگهداری او و ایجاد حس وفاداری در او مد نظر بوده. امروزه با ورود تکنولوژی های جدید ارتباط الکترونیکی مقوله مدیریت امور مشتریان با توجه به ایجاد بسترهای جدید ارتباطی دچار تحول شده اند و امکانات بسیار زیاد و جدیدی را به سازمانها و بنگاه های اقتصادی داده اند. در کشور ایران نیز همگان موارد ذکر شده را پذیرفته و تأیید مینمایند، اما مشکل اینجاست که شاخصهای مشخص و فاکتورهایی که بتواند گویای وضعیت یک سازمان از این نظر باشد و به تصمیمگیری مدیریت سازمان در این زمینه کمک نماید وجود ندارد. در این مقاله ابتدا با بررسی مفاهیم و تعاریف مربوطه شاخصهای سیستم مدیریت الکترونیکی روابط مشتریان استخراج شده و سپس به عنوان یک مطالعه موردی،وضعیت و شرایط فعلی مدیریت الکترونیکی روابط مشتریان و میزان کاربرد و کارائی آن در سازمانهای ایران مطالعه و بررسی شده است.
کلید واژه: مدیریت روابط مشتریان، مدیریت امور مشتریان الکترونیکی، مشتری مداری، بازاریابی اینترنتی
نویسنده(گان): علیرضا طیبی، محمد جعفر تارخ، عبدالله آقایی
منبع: اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 20
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه