شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 07 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 6,219
بازدید دیروز: 31,670
بازدید کل: 158,617,937
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 84
کاربران حاضر: 84
فرآیندی نمودن قرائت کنتور، توزیع قبوض و وصول مطالبات آب بهاء مشترکین
چکیده:
برای بهبود بهره وری نیاز به تغییرات اساسی ومداوم درهرسازمانی می باشد درجهان امروزی با ویژگیهای خاص این عصر ، بقاء وتوسعه شرکتها منوط به بهره گیری مطلوب وبهینه ازامکانات موجود در جهت نیل به اهداف موردنظر می باشدوازطرفی دنبال کردن بهبودتدریجی ، نیازمندایجادتحول درهرشرکتی می باشد ولازمه تحول نیازمند خلاقیت ونوآوری درانجام امور می باشد لذا دراین تجربه مدیریت موفق تاکیدگردیده است که با ایجاد تحول در نحوه قرائت کنتور،توزیع قبوض و وصول مطالبات آب بهاء مشترکین توسط مامورین قرائت ، می تواندبه شرکتهای آب وفاضلاب کمک نماید تا تحولی ایجاد نمایدکه بطورفزاینده ای به افزایش بهره وری درشرکتهای آب وفاضلاب منجرگردد
کلید واژه: فرآیندی نمودن، شرکت آب و فاضلاب
نویسنده(گان): علی اکبرنیک نژاد، سعید اسدی دوگاهه
منبع: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع: پیرامون مدیریت
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 5
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه