شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 01 اردیبهشت 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,633
بازدید دیروز: 40,026
بازدید کل: 162,315,852
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 133
کاربران حاضر: 133
تعیین پارامترهای بحرانی درافزایش رضایتمندی مشتریان: مطالعه موردی درفعالیت بانکی
چکیده:
مشتری وجلب رضایتمندی اوازموضوعات کلیدی است که دردنیای رقابتی حاضر می تواند موجبات ترقی یک مجموعه را فراهم آورد. دراین راستا توجه به این که چه مواردی می تواند درافزایش رضایتمندی مشتریان به صورت دقیق تر و کامل ترموثرباشد، ضروری و حائز اهمیت است. مقاله حاضر با درنظر گرفتن پارامترهای موثربررضایتمندی مشتریان و میزان اهمیت هریک ازآن ها، روشی را ارائه می دهد که بتوان پارامترهای بحرانی را استخراج کرد. روش پیشنهاد شده دریک مجموعه مالی واعتباری اجرا گردیده و مورد بررسی واقع شده ست.
کلید واژه: رضایت مشتری، پارامترهای بحرانی، اندازه گیری، موسسه مالی و اعتباری
نویسنده(گان): رضا برادران، مهدی بشیری
منبع: مجله دانشور رفتار
موضوع: رفتار سازمانی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1384
تعداد صفحات: 8
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.