ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 24 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 38,578
بازدید دیروز: 23,302
بازدید کل: 159,064,472
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 100
کاربران حاضر: 101
تعداد دریافت: 5
تعداد بازدید: 1935
تعیین پارامترهای بحرانی درافزایش رضایتمندی مشتریان: مطالعه موردی درفعالیت بانکی
چکیده:
مشتری وجلب رضایتمندی اوازموضوعات کلیدی است که دردنیای رقابتی حاضر می تواند موجبات ترقی یک مجموعه را فراهم آورد. دراین راستا توجه به این که چه مواردی می تواند درافزایش رضایتمندی مشتریان به صورت دقیق تر و کامل ترموثرباشد، ضروری و حائز اهمیت است. مقاله حاضر با درنظر گرفتن پارامترهای موثربررضایتمندی مشتریان و میزان اهمیت هریک ازآن ها، روشی را ارائه می دهد که بتوان پارامترهای بحرانی را استخراج کرد. روش پیشنهاد شده دریک مجموعه مالی واعتباری اجرا گردیده و مورد بررسی واقع شده ست.
کلید واژه:
رضایت مشتری، پارامترهای بحرانی، اندازه گیری، موسسه مالی و اعتباری
نویسنده(گان):
رضا برادران، مهدی بشیری
منبع:
مجله دانشور رفتار
موضوع:
رفتار سازمانی
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
8
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
213 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved