ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 04 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 16,941
بازدید دیروز: 26,409
بازدید کل: 158,553,628
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 50
کاربران حاضر: 50
تعداد دریافت: 9
تعداد بازدید: 2078
گسترش راهبردی کسب و کار (شرکت فراب)
چکیده:
پیش از انقلاب، اکثر طرح های مهم عمرانی و صنعتی کشور نظیر نیروگاهها، پالایشگاهها، پستهای فشار قوی، کارخانجات صنعتی، خطوط راه آهن، تصفیه خانه های آب و فاضلاب و ... به صورت "کلید - تحویل"(TURN-KEY)توسط شرکتهای خارجی اجرا می شد. شایان ذکر است که در این روشکلیه مسؤولیتهای اجرای طرح یعنی: مدیریت پروژه، طراحی و مهندسی، تأمین تجهیزات، نصب و راه اندازی به عهده شرکتهای خارجی می باشد و مسؤولیتهای خریدار عمدتاً بر نظارتهای کلی اجرای طرح و مراقبت بر اجرای مفاد قراردادها محدود می شود. طبیعتاً شرکتهای خارجی برای اجرای موفق یک طرح به صورت "کلید - تحویل" و ایفای تعهدات خود در قبال خریدار، برنامه ریزی و سازماندهی پیچید های را با اتکا به اصول و مبانی علمی تدارک می دیدند تا بتوانند با کمترین مخاطره، تعهدات خود را در زمان پیش بینی شده به انجام رسانند. بدیهی است کلیه هزینه های این برنامه ریزی و سازماندهی نیز توسط خریدار پرداخت می شد.
کلید واژه:
تجربه مدیریتی، فراب، محیط، گسترش راهبردی کسب و کار
نویسنده(گان):
هادی فاریابی
منبع:
چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
تئوریهای مدیریت
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
18
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
367 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved