ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 13,561
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,523,839
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 105
کاربران حاضر: 106
تعداد دریافت: 10
تعداد بازدید: 2164
مدل اندازه گیری میزان تحقق استراتژیها و بهره وری فرآیندها
چکیده:
شرکت برق منطقه ای باختر از سال 1375 فرهنگ سازی سیستمهای مدیریتی را شروع و طی9 سال موفق به اخذ گواهینامه های مختلف سیستمهای ایزو در سطح شرکت گردیده و بالغ بر 13 سیستم و مدل مدیریتی را بکار گرفته است . در این میان چالشهای پیش روی شرکت سیستم زدگی ، عدم تمایل کارکنان در بکارگیری این مدلها و عدم باور این سیستمها برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده ، اعتقاد به ظاهری بودن این سیستمها و راهکاری برای اخذ گواهینامه های مختلف و ... می باشد که این چالشها موانعی را برای پیشرفت و بهبود مداوم اثر بخشی و کارائی این سیستمها ایجاد نموده است . کارکنان با تعدد فرمها ، روشها و دستورالعملهای مرتبط با هر کدام از این سیستمها روبرو شده اند و اخذ اطلاعات متعدد برای اجرای هر کدام از این سیستمها و مدلها حجم کار کارکنان را چندین برابر نموده است و این احساس در کارکنان بوجود آمده که سازمان در خدمت این استانداردهاست نه این استانداردها در خدمت مدیریت سازمان .از این رو وجود روشی برای یکسان سازی و یکپارچگی سیستمهای مدیریتی در سطح شرکت با رویکرد حرکت بر اساس فرآیندها و برمبنای استراتژیها و تعیین ضوابط اجرائی مد نظر قرار گرفت .
کلید واژه:
EFQM، ISO، MPCI
نویسنده(گان):
مهدی شریفی، سید محمد حسینی
منبع:
چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
مدیریت کیفیت و بهره وری
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
8
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
215 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved