ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 48,948
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,650,320
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 58
کاربران حاضر: 58
تعداد دریافت: 10
تعداد بازدید: 2436
دستاوردهای سازمان اتکا در حوزه کیفیت با استفاده از متدولوژی شش سیگما و عوامل موفقیت برنامه شش سیگما در سازمانها
چکیده:
امروزه پایداری سازمانها در فضای رقابتی یقینا با بکارگیری هوشمندانه دانش وآگاهی موجود در سازمان وروشهای که بهبود اثر بخشی وکارائی سازمان را بدنبال دارند میسر می گردد. شش سیگما بعنوان رویکردی که بقا سازمانها را در عرصه رقابت تضمین نموده وبا بهبود عملکرد فرآیندهای سازمان در جهت ارتقاء آن عمل می کند مطرح می باشد . این رویکرد آزمون خودرا در کشور های نظیر ژاپن ، امریکا ، وآلمان بصورت عام ودر سازمانهای پیشرو نظیر موتورولا ،جنرال الکتریک و کداک بصورت خاص با موفقیت پشت سر گذاشته است .در این نوشتاردستاوردهای این سازمان ازسال 1383 با بکارگیری این متدولوژی ارائه خواهد شد
کلید واژه:
کیفیت، شش سیگما
نویسنده(گان):
اکبر انصاری، ذبیح الله تقیان
منبع:
چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
مدیریت کیفیت و بهره وری
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
8
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
136 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved