شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 30 فروردین 1400
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,855
بازدید دیروز: 35,079
بازدید کل: 119,942,719
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 52
کاربران حاضر: 52
پرسشنامه بررسی تأثیرات شخصیت، کیفیت درک شده خرده فروش و قصد خرید بر وفاداری به خرده فروش
چکیده:
در این پرسشنامه شخصیت خرده فروش (سوال 26-1) براساس تحقیقات (داس، دوتا و گویین، 2012)، کیفیت درک شده خرده فروش (سوال 28-27) بر اساس تحقیقات (پاپو و کوئستر، 2006)، قصد خرید (ارزش درک شده برند از سوال 30-29) بر اساس تحقیقات (سامرز، بلو و ژو، 2006)، وفاداری به خرده فروش (سوال 33-31) بر اساس تحقیقات (پاپو و کوئستر، 2006)، در 33 سوال تهیه شده موجود می باشد. این پرسشنامه دارای سه بخش می باشد، بخش اول مربوط به سوالات جمعیت شناختی، بخش دوم مربوط به انتخاب فروشگاه و بخش سوم مربوط به سوالات اصلی پرسشنامه که شامل متغیرهای مستقل (شخصیت خرده فروش، کیفیت درک شده خرده فروش، قصد خرید) و متغیر وابسته (وفاداری به خرده فروش) مقیاس اندازه گیری آن طیف لیکرت 7 تایی (کاملاً موافقم، تا حدودی موافقم، موافقم، نظری ندارم، مخالفم، تا حدودی مخالفم، کاملاً مخالفم) و با امتیازات (1، 2، 3، 4، 5، 6، 7) تهیه شده است. (در فایل این پرسشنامه پیشینه استفاده از پرسشنامه، روایی و پایایی، لینک مقاله اصلی و تعاریف متغیرها موجود است).
کلید واژه: شخصیت خرده فروش، کیفیت درک شده خرده فروش، قصد خرید، وفاداری به خرده فروش
نویسنده(گان): آرمین گلی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1399
تعداد صفحات: 5
قیمت (تومان): 10000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.