شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 30 فروردین 1400
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 7,804
بازدید دیروز: 35,079
بازدید کل: 119,942,668
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 51
کاربران حاضر: 52
پرسشنامه بررسی عوامل مؤثر بر قصد خرید سبز
چکیده:

در این پرسشنامه متغیر دانش زیست محیطی (سوال 4-1) براساس تحقیقات نیک عبدالرشید (2009)، نگرش زیست محیطی (سوال 9-5)، ابتکار دولت (سوال 13-10)، فشار همسالان (سوال 17-14) براساس تحقیقات پیونیتها و رحمان (2011)، برچسب اکولوژیکی (سوال¬¬ 20-18)، براساس تحقیقات الهام و وحید (2010)، قصد خرید سبز (سوال 23-21) براساس تحقیقات حبیب و همکاران (2010)، در 23 سوال تهیه شده موجود می باشد. این پرسشنامه دارای دو بخش می باشد، بخش اول مربوط به سوالات جمعیت شناختی و بخش دوم مربوط به سوالات اصلی پرسشنامه که شامل متغیرهای مستقل (دانش زیست محیطی، نگرش زیست محیطی، ابتکار دولت، فشار همسالان و برچسب اکولوژیکی) و متغیرهای وابسته (قصد خرید سبز) مقیاس اندازه گیری آن طیف لیکرت 5 تایی (کاملاً موافقم، موافقم، تا حدودی، مخالفم، کاملاً مخالفم) و با امتیازات (1، 2، 3، 4، 5) تهیه شده است. (در فایل این پرسشنامه پیشینه استفاده از پرسشنامه و تعاریف متغیرها موجود است).
بررسی نحوه تایید روایی و پایایی در این پرسشنامه ذکر نشده است.
فرمت فایل: WORD

کلید واژه: دانش زیست محیطی ، نگرش زیست محیطی ، ابتکار دولت ، فشار همسالان ، برچسب اکولوژیکی ، قصد خرید سبز
نویسنده(گان): آرمین گلی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1399
تعداد صفحات: 4
قیمت (تومان): 7000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.