شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 05 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,072
بازدید دیروز: 25,397
بازدید کل: 157,709,369
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 96
کاربران حاضر: 96
پرسشنامه بررسی تأثیرات ابعاد مدیریت هویت برند شرکت و تعهد بر عملکرد برند و رضایت کارکنان
چکیده:

در این پرسشنامه متغیر تمرکز بر کارمند و مشتری (سوال 5-1)، هویت بصری برند (سوال 8-6)، شخصیت برند، (سوال 11-9)، ارتباطات سازگار (سوال 13-12)، ابتکارات منابع انسانی (سوال 15-14)، براساس تحقیقات (کلمن، چرناتونی و کریستودولایز، 2011)، تعهد برند (سوال 18-16)، براساس تحقیقات (کینگ و گریس، 2010)، عملکرد برند، (سوال 22-19)، براساس تحقیقات (پنجزری و ویلسون، 2011)، رضایت (سوال 25-23)، براساس تحقیقات (کینگ و گریس، 2010) در 25 سوال تهیه شده موجود می باشد. این پرسشنامه دارای دو بخش می باشد، بخش اوّل مربوط به سوالات جمعیت شناختی، بخش دوّم مربوط به سوالات اصلی پرسشنامه که شامل متغیرهای مستقل (مدیریت هویت برند شرکت با 5 بعد (تمرکز کارمند و مشتری، هویت بصری برند، شخصیت برند، ارتباطات سازگار، ابتکارات منابع انسانی) و تعهد) و متغیرهای وابسته (عملکرد برند و رضایت) مقیاس اندازه گیری آن طیف لیکرت 7 تایی (کاملاً موافقم، تا حدودی موافقم، موافقم، نظری ندارم، مخالفم، تا حدودی مخالفم، کاملاً مخالفم) و با امتیازات (1، 2، 3، 4، 5، 6، 7) تهیه شده است. (در فایل این پرسشنامه پیشینه استفاده از پرسشنامه و تعاریف متغیرها موجود است).
بررسی نحوه تایید روایی و پایایی در این پرسشنامه ذکر نشده است.
فرمت فایل: WORD

کلید واژه: مدیریت هویت برند شرکت ، تعهد، عملکرد برند ، رضایت
نویسنده(گان): آرمین گلی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1399
تعداد صفحات: 5
قیمت (تومان): 8000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.