در این پرسشنامه متغیر تمرکز بر کارمند و مشتری (سوال 5-1)، هویت بصری برند (سوال 8-6)، شخصیت برند، (سوال 11-9)، ارتباطات سازگار (سوال 13-12)، ابتکارات منابع انسانی (سوال 15-14)، براساس تحقیقات (کلمن، چرناتونی و کریستودولایز، 2011)، تعهد برند (سوال 18-16)، براساس تحقیقات (کینگ و گریس، 2010)، عملکرد برند، (سوال 22-19)، براساس تحقیقات (پنجزری و ویلسون، 2011)، رضایت (سوال 25-23)، براساس تحقیقات (کینگ و گریس، 2010) در 25 سوال تهیه شده موجود می باشد. این پرسشنامه دارای دو بخش می باشد، بخش اوّل مربوط به سوالات جمعیت شناختی، بخش دوّم مربوط به سوالات اصلی پرسشنامه که شامل متغیرهای مستقل (مدیریت هویت برند شرکت با 5 بعد (تمرکز کارمند و مشتری، هویت بصری برند، شخصیت برند، ارتباطات سازگار، ابتکارات منابع انسانی) و تعهد) و متغیرهای وابسته (عملکرد برند و رضایت) مقیاس اندازه گیری آن طیف لیکرت 7 تایی (کاملاً موافقم، تا حدودی موافقم، موافقم، نظری ندارم، مخالفم، تا حدودی مخالفم، کاملاً مخالفم) و با امتیازات (1، 2، 3، 4، 5، 6، 7) تهیه شده است. (در فایل این پرسشنامه پیشینه استفاده از پرسشنامه و تعاریف متغیرها موجود است). بررسی نحوه تایید روایی و پایایی در این پرسشنامه ذکر نشده است. فرمت فایل: WORD