در این پرسشنامه متغیر ارزش خدمات (سوال 2-1) بر اساس تحقیقات (بیگنِ، سانچز-گارسیا و کوراس پرز، 2011؛ کو، وو و دنگ، 2009)، تصویر شرکت (سوال 5-3) براساس تحقیقات (بیگنِ، سانچز-گارسیا و کوراس پرز، 2011)، گزینه های جذاب (سوال 8-6) براساس تحقیقات (بیگنِ، سانچز-گارسیا و کوراس پرز، 2011؛ جونز، مادرزبوو بیتی، 2000)، تلاش برای جستجو (سوال 10-9) براساس تحقیقات (بیگنِ، سانچز-گارسیا و کوراس پرز، 2011)، رضایت مشتری (سوال 14-11) (سوال 26-14) براساس تحقیقات (برنهام، فرسب و مهجان، 2003؛ کو، وو و دنگ، 2009)، قصد تعویض (سوال 16-15)، براساس تحقیقات (زیلنبرگ و پیترز، 1999؛ جونز، مادرزبوو بیتی، 2000)، در 16 سوال تهیه شده موجود می باشد. این پرسشنامه دارای دو بخش می باشد، بخش اوّل مربوط به سوالات جمعیت شناختی و بخش دوّم مربوط به سوالات اصلی پرسشنامه که شامل متغیرهای مستقل (ارزش خدمات، تصویر شرکت، گزینه های جذاب، تلاش برای جستجو، رضایت مشتری)، و متغیر وابسته (قصد تعویض) مقیاس اندازه گیری آن طیف لیکرت 5 تایی (کاملاً موافقم، موافقم، تا حدودی، مخالفم، کاملاً مخالفم) و با امتیازات (1، 2، 3، 4، 5) تهیه شده است. (در فایل این پرسشنامه پیشینه استفاده از پرسشنامه و تعاریف متغیرها موجود است). بررسی نحوه تایید روایی و پایایی در این پرسشنامه ذکر نشده است. فرمت فایل: WORD